Resultats de la cerca
Univers Gaudí
La visita dinamitzada vol donar a conèixer Gaudí d’una forma innovadora. Apropar l’alumnat a Gaudí mitjançant una activitat educativa-cultural treballant les competències de cada cicle educatiu.
Jornada de Portes Obertes PSICOLOGIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Coses d'ahir i d'avui
Coneguem els objectes més quotidians dels nostres besavis
LA RUTA DE LA CERÀMICA (Museu Deu)
Explicació de forma lúdica i didàctica de la història de la ceràmica al Vendrell.
Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! De 5 a 12 anys.
Els vitralls: una artesania d'època medieval
Un taller per sensibilitzar a l'alumnat sobre la importància i complexitat de la feina dels artesans d'època medieval i, en concret, la dels vitrallers.Monedes i tresors | Museu del Renaixement
Taller per descobrir la història a través de les monedes, font d'informació econòmica, social i cultural, mitjançant un joc de pistes per la col·lecció del museu.
Taller d'excavació arqueològica a les Coves de l'Espluga
Conèix el treball dels arqueòlegs i les tècniques d'excavació
El bosc de Can Gel
Experiència immersiva natural on descobrirem i identificarem quins arbres podem trobar en un bosc mediterrani, alhora que connectem amb la natura.
Visita guiada: De l’edat mitjana a la revolució industrial
*Conèixer l’Ecomuseu-Farinera, la Basílica de Castelló d’Empúries i el museu de la Cúria-Presó medieval. *Descobrir la història medieval de l'antiga capital del comtat d'Empúries.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.