Resultats de la cerca
LA PESCA MUNDIAL DELS TAURONS
Activitat destinada per a secundària, 2n cicle i batxillerat
PEDRA A PEDRA – Cia. L’home Dibuixat
Una proposta per a despertar la imaginació dels xiquets i xiquetes a través dels objectes inanimats.
El sol, una font per carregar piles
Estudiem les energies renovables
De Nord a Sud
Taller participatiu de conscienciació mediambiental i orientació espacial sobre el territori. Recorregut d'orientació dins la finca de Mas de Colom.
MICROPLÀSTICS AL MEDITERRANI
Activitat destinada per a batxillerat.
El planetari mariner: estels sobre el mar (Primària)
Quines són les fases de la lluna? Què són les constel·lacions? Com s’ho feia la gents de mar per navegar sense la costa a la vista? Quins astres serveixen als navegants per orientar-se?
Un dia actiu al Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter
Descobreix el Parc Natural amb dues activitats en un dia.
Visita guiada a l'Espai Manresa 1522
Visita guiada on descobrir la Manresa de Sant Ignasi
Moda en transició (70's-90's)
Presentació de peces originals i dinàmica de joc de rol sobre els canvis en la moda dels 70's als 90's
Caiac al riu Ter
Activitat divertida, esportiva i de natura. Naveguem pel riu en canoa canadenca o caiac i gaudim descobrint l'entorn tan especial que ens ofereix el descens fluvial pel Ter!
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.