Resultats de la cerca
CASA BOFARULL
CASA PAIRAL MODERNISTA, ANTERIOR AL SEGLE XIV, REFORMADA PER ARQUITECTE JM JUJOL I GIBERT CASA VISITABLE
Activitats i estades de neu a La Cerdanya
Gaudeix amb el teu grup o escola d'un o varis dies a La Cerdanya esquiant a La Molina o Masella i realitzant altres activitats de lleure. Monitoratge 24h!
L’empremta del Barroc a Manresa
Itinerari per la Manresa barroca
Endinsa't al Vesper. Visita guiada al CIARGA i al Refugi del Serral
Visita guiada en la qual els alumnes coneixeran com era el dia a dia i les persones que com ara enginyers, mecànics i pilots treballaven a l’aeròdrom durant la guerra.
Entre ametllers, pistatxers i oliveres
Activitat de descoberta ambiental en l'entorn de la finca de Mas de Colom
1,2,3... salut i silenci!
L’ activitat consta de 3 dinàmiques: la primera “La contaminació de l’ entorn” introdueix els conceptes de salut i salut ambiental i repassa els diferents tipus de contaminació de l’ entorn.
Fem aigua!
Visita combinada a l'Estació de Tractament d'Aigua Potable i al Museu de les AigüesSALVAT PAPASSEIT I ELS NENS DE LA MEVA ESCALA
A UNA CASA DE NINES ON VIU JOAN SALVAT-PAPASSEIT CONEIXEREM ELS PERSONATGES DEL VEÏNAT, ELS NENS DE L'ESCALA MENTRE LA PORTERA ENS CONTA I CANTA LA VIDA I OBRA DEL POETA
MÓN SANT BENET: Fem cuinetes!
Taller que promou la pràctica culinària i els bons hàbits alimentaris
CONEIXEM ELS PROFESSIONALS DE L'ARTESANIA
L'artesania està vivint un moment actual de revalorització. Parlem i coneixem amb els professionals del Poble Espanyol, Punt d'interès Artesanal de Catalunya.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.