Resultats de la cerca
Sumo de Robots
Construirem i programarem un robot que sigui capaç d’enfrontar-se a altres robots en combats de Robo-Sumo.
Com ens vestim?
Taller per descobrir, observar i manipular les diferents fibres tèxtils
El Ramadà.
Què, qui, com, quan, on i per què
Visita al Jaciment dels Plans de Santa Caterina
Visita guiada al Jaciment dels Plans de Santa Caterina, que comprèn des d'època romana a l'època contemporània.
Visita escolar "Experiència Cacaolat"
Us presentem l'activitat educativa de Cacaolat, per conèixer de primerà mà els ingredients que fan únic aquest batut: la llet Letona i el cacau.
MATEMÀGIA, Art i Ciència!!
La màgia i les matemàtiques es donen la mà... demostrant que juntes poden ser increïbles!!
Les Formes de l'Aigua
Taller manipulatiu
L'ART A LES TEVES MANS: LA CERÀMICA FETA A MÀ
Ens aproximarem al procés tecnològic de la producció de ceràmica en època ibèrica a través de la creació d’una petita peça de fang feta a mà.
Taller de Batucada
Taller de percussió rotatiu i molt dinàmic en el que aprendrem ritmes i patrons bàsics del Brasil amb els instruments típics d'una Batucada: Surdos goliats, timbals. caixes, tamburines, agogos, rocars
Depuradora del Besòs
La visita a l' EDAR del Besòs, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.