Resultats de la cerca
Taller de Prehistòria a les Coves de l'Espluga
En una cavitat molt propera a les Coves de l’Espluga, la Cova del Castell, és on els alumnes poden portar a terme un Taller de Prehistòria.
L'alimentació al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Posarem en pràctica la nostra habilitat manual per convertir el blat en farina, a partir d'uns molins de pedra i fer-nos les nostres pròpies galetes, que banyades amb mel seran d'allò més bones.Fotogrames
Per fer una fotografia no sempre es necessita una càmera. Els fotogrames són un procediment senzill i creatiu a través dels quals podem entendre la realitat d’una altra manera.
Estades d'Aventura - Port del Comte
Gaudeix amb el teu centre o grup d'un o varis dies a la Vall de Lord realitzant un munt d'activitats esportives al medi natural. No us ho podeu perdre!
Audició didàctica a l'aula: UN MÓN D'INSTRUMENTS
Audició divertida i dinàmica sobre instruments ètnics i tradicionals de tota mena i d'arreu: percussions curiosíssimes, vents exòtics i cordes de terres llunyanes i no tan llunyanes.
La llegenda del Serpent
Representant una llegenda coneixerem els paisatges i la divulgació de les històries
Natura, geologia i història al Parc Natural de Sant Llorenç
El Parc de Sant Llorenç és un gran recurs educatiu a l'aire lliure. Us preparem recurreguts i activitats adaptades als diferents nivells educatius per descobrir els seus valors naturals i històricsDepuradora de Montcada i Reixac
La visita a l' EDAR de Montcada i Reixac, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
EL VENDRELL MÉS QUE UN MUSEU (Museu Deu)
Recorregut pels carrers de la vila a través d’un joc de pistes, basat en imatges antigues. La fotografia com un recurs educatiu permet a l’alumne valorar, interpretar, imaginar,observar, conèixer…
Jornada de Portes Obertes MEDICINA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.