Resultats de la cerca
Els pigments de la natura
Taller en què els infants, mitjançant l’experimentació científica, extreuen els pigments de diferents fruites i verdures i creen pintures naturals.
ESCANEJA EL CODI (Museu Deu)
Veure, mirar i contemplar una obra d’art és llegir i interpretar. Tota obra d’art diu quelcom a aquell qui la vol entendre.
L' Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment
SALUT, NATURA I EMOCIÓ - Activitat de Benestar Emocional
Passejada per la natura per ajudar a l'infant i/o adolescent a tenir una mirada humil, respectuosa, generosa, empàtica, assertiva, activa, crítica, constructiva i amorosa.
AQÜEDUCTES Instal·lació i perfomance participativa,
AQÜEDUCTES: l'ecologia pràctica i divertida. Ajudant-nos entre totes, transportarem aigua amb canyes de bambú conscienciant als participants sobre el bon ús de l'aigua a les nostres ciutats i pobles.
KARTING SALOU
Activitat esportiva per tots els públics
Foto Report
Foto report. El taller de fotografia jove del Museu d'Història de Catalunya
JOC DE PISTES EL DRAC DEL PARK GÜELL
Si vols conèixer el Park de Güell de forma diferent, aprendre coses sobre la seva història i descobrir detalls que no coneixies, apunta't a aquesta gimcana cultural!!!Histories de Jazz
La Harpo’s Band ens trasllada a l'època d'or del jazz amb aquest fabulós espectacle 100% musica en directe. Dirigit a nens, nenes i públic familiar.
IMITANT ELS VITRALLS AL POBLE ESPANYOL
Us heu fixat en els edificis de Gaudí? Estan plens de finestres emplomades! Veniu i coneixerem la tècnica de fer vitralls amb l'artesana. Al taller l'aplicarem pintant el vidre de molts colors!
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.