Resultats de la cerca
LA PEDRERA: Indiana Stones: explorem!
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Kiru i el misteri de la Lluna perduda
Pel·lícula Fulldome
Aprenentatges de l’amor: Les relacions afectives en l'audiovisual
Desmuntarem els tòpics de l'amor romàntic que veiem en pel·lícules i sèries i explorarem alternatives en els models de relació afectiva i sexual.
Gaudeix de l'esport blanc amb els escolars a Boï Taüll
Boí Taüll, vol fomentar l'esport blanc a les escoles i altres centres educatius.
Postals d'altres mons
Viatge pel sistema solar
Agents de l'aire net
Activitat educativa dissenyada per a estudiants del primer i segon cicle d'educació secundària obligatòria (ESO), amb l'objectiu d'aprendre més característiques sobre la qualitat de l'aire.
Taller de Percussió escoles i públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!La màgia del museu del mar
Al Museu del Mar ha arribat un llibre màgic. Un llibre que busca contes oblidats i quan en trova un, s'il·lumina. Activitat acompanyada amb efectes de màgia que deixaran els petits bocabadatsMÓN SANT BENET: El monestir en joc
Itinerari de descoberta del monestir
A la pell de la història. Jaciment dels Plans de Santa Caterina.
Activitat didàctica al jaciment dels Plans de Santa Caterina
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.