Resultats de la cerca
CURSA D'ORIENTACIÓ I ARTESANIA AL POBLE ESPANYOL
Us atreviu a conèixer el Poble d'una manera ben diferent? Sabríeu guiar-vos només amb un plànol i una brúixola? Orientació, col·laboració i iniciativa es combinen en aquesta activitat en petits grups!
La mama dels arbres
La cobdícia d’ alguns humans posarà en perill l'harmonia entre la gent i la natura. Wangari i les dones dels pobles decideixen fer.hi front amb un senzill gest: replantar d'arbres la seva terra.
Autòmats de Lego en acció!
Els alumnes aprendran quines peces fan funcionar els autòmats (lleves, bieles, etc.) i com poden interactuar amb ells fent les seves pròpies creacions a partir de peces de Lego i un model de fusta.Taller de Sant Jordi modelatge amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica de Sant Jordi on la classe fa una figura de Sant Jordi que s'emporten a casa.La distribució de l’aigua al món
L’objectiu d’aquesta activitat és fer reflexionar sobre la paradoxa de l’escassetat de l’aigua que hi ha al món i el fet de ser el planeta blau.
TALLER DE TRENCADÍS
Un taller en el que podran practicar la tècnica del trencadís, realitzant una columna del Park Güell que s'enduran a casa.La Facultat de Ciències de la Terra de la UB va a les escoles
El professorat i personal investigador en formació de la Facultat s’ofereix per anar als centres educatius a fer una xerrada sobre un tema d’actualitat.
De quin color és la llum?
Taller pràctic amb experiments fàcils i divertits per descobrir com funcionen els colors i la llum.També oferim l’opció de fer l’activitat en anglès.
Fem aigua!
Visita combinada a l'Estació de Tractament d'Aigua Potable i al Museu de les AigüesMostrant 1-10 de 1.992 elements.