Resultats de la cerca
Sonda estratosfèrica - Disseny, construcció i llançament!
Dissenyareu, construireu i enviareu la vostra sonda estratosfèrica a l'espai a una alçada de 30 km. Fareu fotografies increïbles, seguint els mateixos procediments d'enginyeria que la NASA!
Projecte Electricitat-2
Taller on els nens i nenes experimentaran els principis de l'electricitat i el magnetisme amb diferents materials.
Descobreix el Teatre d'Ombres
Activitat lúdica i formativa al voltant del teatre d’ombres. L' objectiu és que els participants descobreixin les diverses possibilitats expressives i comunicatives d'aquesta disciplina escènica.
Jornades de Portes Obertes UAB
Els dies 4, 5 i 6 de febrer de 2020 obrim les portes als alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats en conèixer l'oferta de graus de la Universitat Autònoma de BarcelonaBojos per la Química
Explorarem els experiments de química de tota la vida jugant amb dilucions, densitats, canvis d’estat i de color, reaccions àcid-base…i potser alguna explosió!
Presentació a docents: “Ciència amb ritme”
Sessió informativa per participar en el projecte
TALLER DE CAL·LIGRAFIA MEDIEVAL I IBERA
Amb pinzells i plomes d’au i tinta ferro gàl·lica escriurem amb cal·ligrafia medieval gòtica com feien els antics escribes.
Visita i taller de ceràmica
Visita dirigida a alumnes dels diferents cicles de primària. Organitzada de manera amena i divertida entorn de tres activitats dirigides per educadors del museu.Taller d'Astronomia de Dibuix astronòmic amb astroxperiences.com
Descobreix el meravellós món del dibuix astronòmic en aquest Taller o Curs que t’oferim. Aprendràs a captar i il·lustrar amb habilitat els diferents objectes i fenòmens celestes.
Taller de Màgia
Tallers de màgia dissenyats acuradament per a cada una de les etapes educatives. Ens convertim en il·lusionistes?
Mostrant 1-10 de 1.990 elements.