Resultats de la cerca
POSTAL DE RECORDS
Taller d'art sobre la relació de Josep Palau i Fabre i Picasso
Decoració reciclada
Descobreix com fer manualitats creatives amb material reutilitzat per Nadal, Castanyada o Sant Jordi. Crea decoracions úniques mentre aprens sobre sostenibilitat!
El paisatge ignasià
Explorar el paisatge de Manresa influït per la presència de sant Ignasi de Loiola.
El botí d'en Capablanca
De la ma del bandoler Capablanca l’alumnat descobrirà l’època del barroc a partir del fenomen del bandolerisme.
Ibers, sants, corsaris i turistes
Us proposem conèixer el conjunt monumental de Sant Sebastià de la Guarda a través d’un viatge cronològic. A partir de la observació, el diàleg i la reflexió.DEL MAR A LES MUNTANYES
Aprendrem que l'entorn en què habitem defineix una manera de viure. Una visita on el paisatge antic esdevindrà el protagonista per entendre com vivien els ibers de la Ciutadella.
Joc de Rol Manresa, any 1375
Joc de Rol basat en el funcionament dels gremis d'artesans a l'època medieval.
OMBRES DE DINOSAURE
Es tracta d'una activitat original on es fa servir d'una disciplina artística (el teatre d'ombres xineses) per a explicar un concepte científic (l'evolució dels dinosaures).
Monedes i tresors | Museu del Renaixement
Taller per descobrir la història a través de les monedes, font d'informació econòmica, social i cultural, mitjançant un joc de pistes per la col·lecció del museu.
EL TEIXIT EN EL MÓN DELS IBERS
Manipularem diferents tipus de fibres com la llana i el lli per conèixer les tècniques d‘elaboració del teixit i aprendre com vestien els ibers de la Ciutadella.
Mostrant 1-10 de 1.990 elements.