Resultats de la cerca
Com era una ciutat com Gerunda?
Descobrirem el procés de romanització del nostre territori amb la pràctica de la construcció d'una ciutat de l'época i l'experiència d'elaborar una calçada romana.BANDEROLES DE SEDA AL POBLE ESPANYOL
Seda, sal, alcohol, pintura i retoladors, pinzells i bastonets de cotó més la nostra imaginació farem una postal de roba. Després coneixerem i visitarem l'artesana al seu taller.
AQUAREL·LA
Aquarel.la i la mar com a escenari. Projeccions en directe i la música de Pascal Comelade per a un espectacle visual i poètic adreçat a la primera infància.
Cintaires del 1900. Visita teatralitzada
Segueix el fil de la història tèxtil de la ciutat de la mà de l’Agnès, una cintaire amb molta corda que, tot treballant, et parlarà de la cinteria a Manresa.
Flors per a un futur sostenible
Visita dinamitzada. Darrere de l'energia solar
Jo sé cuidar-me
Taller d'autoestima, autoconcepte i respecte.
Vet aquí l'energia
Experiments per descobrir l'energia i el seu origen
Corbes reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?Coneixent els jardinets de la Fundació 1859
Gimcana pel Jardí de la Fundació 1859 Caixa Sabadell.El refugi climàtic de la Dra. Shiva
El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.