Resultats de la cerca
Aliment o recurs? Coneix el malbaratament alimentari
El malbaratament alimentari és una problemàtica global que afecta tant al medi ambient com a les persones.
Taller de Màgia
Tallers de màgia dissenyats acuradament per a cada una de les etapes educatives. Ens convertim en il·lusionistes?
Descoberta de la Casa Museu Verdaguer
Visita comentada de la Casa Museu, la primera casa familiar del poeta. Es mostra com era la vida d'una família de pagès de poble de mitjan segle XIX i ens introdueix a la biografia i l'obra de Jacint
FESTA DE L' ESCUMA
Imprescindible per una festa de final de curs d'alt nivell.
COM CONSTRUÏEN ELS IBERS?
Descobrirem el món de la construcció i l'urbanisme ibèric amb l'ajuda de diferents tècniques de construcció i treballarem de forma directa amb materials com la palla, el fang o les canyes.
Així viuen els animals que temem
Hi ha molts animals que temem i/o no ens són atractius però a vegades podem tenir una reacció inadequada, tant per a nosaltres com per a l'animal.
La Cuca de Llum: Contacontes + activitat STEAM
A través d'un conte il·lustrat aprenem com és el cicle de vida d'una cuca de llum i creem uns circuits elèctrics simples fent servir plastilina conductiva.
Poques paraules boges
Un viatge multisensorial i emocional a través de les paraules
Elles en la ciència
Aportacions imprescindibles de les dones a la ciència
Ruta Verdaguer a Folgueroles
Recorregut pel poble de Folgueroles que segueix deu llocs d'interès vinculats amb la vida i l'obra del poeta.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.