Resultats de la cerca
Taller d'Est a Oest
Taller participatiu d’educació mediambiental i orientació espacial sobre el territori
Dissipació de l'energia per fregament (EN)
Taller a la UAB enfocat a construir el model escolar d'energia i utilitzar-lo per a interpretar fenòmens quotidians com ara l'escalfament d'un fre per fregament.Fem baldufes òptiques
Les il·lusions òptiques són percepcions visuals que enganyen al nostre ull. En aquest taller construirem baldufes òptiques, un dels enginys òptics més interessants creats des del món de l’art.
Impulsa el teu treball de recerca
Resol un repte que empreses punteres del sector et plantejaran.
El viatge de la gota d’aigua
El tast i l’olor de l’aigua ens ajudaran a descobrir el viatge que fa cada gota, en el seu cicle natural. Una activitat deductiva a partir de la pròpia experiència i materials de suport.
Descobreix l'entorn natural de la teva escola
Coneix que amaga la natura prop de la teva escola.
Economia feminista: idees claus i mirada aplicada als equips
Identifica l'arrel de les problemàtiques social i introduir la perspectiva de l'economia feminista. Presentar les iniciatives autogestionades i eines aplicades per a la resolució de necessitats.
Clowntifics, la ciència més pallassa de Big Van Ciència
Espectáculo científico en el que el alumnado se convierte en protagonista, realizando experimentos y utilizando la ciencia para resolver grandes problemas.
Descobrim el bosc amb els sentits
Descobrir com és el bosc que ens envolta fent servir els sentits, aprendre sense posar noms, només amb allò que percebem en cada moment
Viatgem a la terra dels Mamuts!
Visita guiada escolar a l'Espai Mammuthus, un equipament únic, una experiència interactiva per descobrir com era el paisatge, els animals i com vivien els nostres ancestres ara fa un milió d’anys!
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.