Resultats de la cerca
El cicle de l'aigua: tanca l'aixeta!
L'activitat, a partir d'un conte que té com a protagonista una gota d'aigua, repassa el cicle integral de l'aigua des de la seva captació fins el seu retorn al medi.
Què diuen els ocells?
Els més petits aprendran a observar l’entorn natural de casa nostra per conèixer els ocells que ens envolten, i s’imaginaran de què parlen els ocells avui, tal com va fer Verdaguer en el seu moment.
Fes-te teu el museu
Voleu fer visita lliure al Museu amb el vostre grup escolar? Heu pensat que el Museu és un gran recurs educatiu?
Introducció a l'astronomia III
El cel vist des de la Terra i les estacions
Una majoria invisible. Les dones a la fàbrica
Taller per reflexionar sobre el paper que va tenir la dona en les fàbriques tèxtils catalanes
Caçadores de mamuts
Visita dinamitzada sobre el gegant de l'edat de gel
Explora els boscos de muntanya (Collserola, Sant Llorenç, Montseny)
Sortides per explorar el bosc a Collserola, Sant Llorenç o el Montseny
MARINA I EL SOMNI DE VOLAR
Un conte ballat que destaca el valor, la imaginació, la igualtat i les somnis. Una màgica historia de valor, superació i empoderament a càrrec d'una actriu i una ballarina.
Garrtoxa Terra de volcans
Proposta de treball de síntesi
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.