Resultats de la cerca
CIUTAT DE CARTRÓ
Activitat molt creativa que reforça el concepte de reciclatge i el treball cooperatiu.
Parlem de sexualitat i afectivitat a casa - Taller per abordar l’educació afectiu sexual amb infants i joves
Taller participatiu per a famílies on reflexionarem i generarem estratègies per educar en les sexualitats d’una manera lliure i respectuosa amb els infants i joves.
Descobreix la vida de la platja i el funcionament del port
Sortida a Vilanova i la Geltrú per descobrir la fauna de la platja i conèixer les embarcacions de pesca els seus arts i el funcionament de la Llotja.
Fem un món més verd
Fem un món més verd” és un projecte d’aprenentatge i servei adreçat als centres d’ensenyament de Barcelona.
Propostes a mida
El Museu Tèxtil ofereix la possibilitat de realitzar un taller o una visita a mida segons les necessitats de l’usuari.
EDUCACIÓ EN DRETS D’INFÀNCIA D’UNICEF–RECONEIXEMENT DE CENTRES REFERENTS EN EDUCACIÓ EN DDII
Coneixement dels drets dels infants per apreciar-ne el valor com a element vehicular per desenvolupar-los en l'organització dels centres i ampliar-los al conjunt de la comunitat educativaBiased brains
Aprendre desde la neurociència a ser crítics amb els nostres biaixos i lluitar contra les injustícies! NOVETAT! Si ets de Barcelona ciutat, sol·licita el taller per 3r d’ESO GRATIS!
LA NAVEGACIÓ: INTRODUCCIÓ A LA CARTA NÀUTICA
En aquesta activitat, l'alumnat aprendrà a orientar-se amb l'ús de la carta nàutica i l'aplicació de coneixements matemàtics.
Programem un mesurador de soroll amb microbit
En aquesta activitat fem servir MakeCode i la placa micro:bit per programar un mesurador del nivell de soroll.
Animal Challenge!
Què és un Santuari?
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.