Resultats de la cerca
Itinerari: Observem i descobrim
Amb tots els sentits
Programació amb Scratch: Personatge Animat
Dissenyarem i crearem un personatge animat que canviarà d'expressió segons li demanem des del teclat.Els ecosistemes marins a la Mediterrània
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Gimcana Cultural pel barri gòtic
És una gimcana de recerca d'imatges, de missatges i on han de resoldre preguntes per saber quin grup coneix millor la història del barri Gòtic.III. El conte de na Elionor del castell
Conèixer el castell aprofitant la inventiva i imaginació infantil
Una erupció de colors
Una activitat pensada per apropar, de forma divertida, els volcans i la ciència als més petits i reflexionar sobre la relació que tenen amb l’entorn.
Concurs BBVA de Dibuix Escolar
Concurs de dibuix per desenvolupar les capacitats dels alumnes en l’àmbit del dibuix, així com fomentar la lectura en català mentre es treballa l’educació emocional i el respecte al medi ambient.
Masculinitats en revisió
Programa de curtmetratges que mostren masculinitats lliures d'arquetips
Clowning: teatre en anglès
Teatre en anglès per als cicles mitjà i superior: un divertit viatge pels llocs més icònics del centre de Londres! Anglès nivell intermedi.
Alerta! S'apropa una erupció?
Taller manipulatiu en què els infants descobreixen què passa abans i durant una erupció. Es coneix, a través del joc, el paper de les ones sísmiques en les erupcions i es construeix un sismògraf.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.