Resultats de la cerca
"Costureja"...qui diu que cosir és de iaies?
Els joves també poden aprendre costura bàsica de supervivència tot confeccionant un objecte útil,
Un Circ de contes
Un espectacle de contes i pallassos amb un narrador molt especial, recorda aventures passades al circ i us durà fins als extraordinaris circs ambulants d’abans.
Depuradora de Begues
La visita a l'EDAR de Begues, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
´VIATGE AL FONS DEL MAR EN BATISCAF
El planetari del museu es converteix en un batiscaf a dins del qual l'alumnat es converteix en protagonista d'un viatge al fons del mar en aquesta visita immersiva.
Surime de Pentina el Gat
Teatre, música i titelles per nens de 3 a 7 anys. . Tres llenguatges escènics que es combinen per explicar una història emocionant i divertida que exposa conceptes com la rancúnia i el perdó.
Del pla a l'espai
Formes que no acaben mai
Visita-taller: A 10 METRES SOTA TERRA. CIARGA I REFUGI DEL SERRAL
El taller facilita la comprensió del que significaren els bombardejos contra la rereguarda, l’articulació del Pla de Defensa Passiva i la realitat de l’experiència de persones que s’hi van protegir.
Visita la Farga Palau!
Coneix la Farga Palau i la importància del treball del ferro en l'evolució econòmica i social de la zona del Ripollès.
TANGRAM (Tangram)____
Toc de Retruc uneix en aquest espectacle la visualitat del joc dalt l'escena amb arts escèniquesRock i rebel·lia: qui marca el ritme del canvi?
Analitza l’impacte del rock en els grans moviments socials del segle XX a través de les lletres de cançons icòniques. Una activitat per reflexionar, debatre i expressar idees amb esperit crític.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.