Resultats de la cerca
Entre ametllers, pistatxers i oliveres
Activitat de descoberta ambiental en l'entorn de la finca de Mas de Colom
KEI KEI ! (Espectacle)
A “Kei Kei !” Toc de Retruc combina amb èxit la música en directe que caracteritza els seus muntatges amb diverses tècniques teatrals, com ara la pantomima o el teatre d’objectes i la dansaLA INTEGRACIÓ SENSORIAL I TEA - MONOGRAFIC ONLINE EN DIRECTE (4 HORES)
Quines dificutlats d'integració sensorial presenten els infants amb TEA? Descobrirm els recursos més senzills i facilitadors del dia a dia a les escoles i a casa
VIA VERDA DELA TERRA ALTA EN BICICLETA
En bici per on passava el tren. L' antic ferrocarril unia Alcañiz i Tortosa i es va abandonar fa més de 40 anys. Ara està tot asfaltat i és una agradable passeig, però...No t´oblidis la llanterna!
Viu la teva història en temps present II
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic docent de secundària faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local,i un repàs del passat de Rubí.
Petjades i Rastres
Les petjades són fòssils? Quina informació ens donen? En aquest taller aprendrem quins tipus de fòssils hi ha i ens introduirem al món de la paleoiconologia.
Aventura't al TRAM
L'objectiu de l'activitat és aprendre a planificar i fer un desplaçament en tramvia, per tal de fomentar l'autonomia dels participants i el civisme a l'hora de viatjar.
JOCS DE SEMPRE I MAQUILLATGE PER TOTES LES EDATS
Vols una festa diferent? Tenim jocs de sempre, maquillatge, màgia i moltes sorpreses més! Fem festes majors d'escoles, de municipis i festes de fi de curs!
Illes Medes amb catamarà de visió submarina
Navega pel parc natural de la costa del Montgri i Illes Medes i observa la flora i fauna a través de les finestres submergides del nostre catamarà.
TELL ME A CONTE -,CONTES EN ANGLÈS PER A INFANTIL I PRIMER CICLE PRIMÀRIA
Contes per a nens i nenes d'infantil i primària, amb cançons, música, jocs, psicomotricitat i molt d'amor! Contes 100% en anglès.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.