Resultats de la cerca
La vida en el monestir de Sant Pere de Galligants
Una proposta per apropar a l'alumnat a la quotidianitat d'un monestir del s. XIICom funciona el port?
Presentació dinamitzada sobre el Port de Barcelona, el seu funcionament i les infraestructures actuals i les zones d’ampliació
Corbes reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Entrem al laboratori: descobrim les nàiades
Vine a conèixer les nàiades, una espècie autòctona d'allò més peculiar.
EXTRAVAGÀNCIES ARTÍSTIQUES (Museu Deu)
Què es considera art i què no? Quin preu té l’art? Què pagaríem per una obra d’art?
Mobles grans, arquitectures petites
Jocs de construcció: jugar, crear, aprendre
Boscos de ciutat? L'ecologia al parc
L'activitat 'Boscos de ciutat? L'ecologia del parc' aproxima els alumnes al concepte de serveis ambientals que els parcs forestals duen a terme.
Matemàtiques secretes
Matemàtiques al servei de la privadesa
NAS DE BARRACA
Toc de Retruc porta l'espectacle a la pròpia escola bressol on els nens coneixen l'espai. Proposem a través de cançons i jocs un recorregut pel hàbits quotidians.Mostrant 1-10 de 1.993 elements.