Resultats de la cerca
La fageda, un bosc ple de tresors
Activitat per iniciar-se en el coneixement d'un ecosistema: la fageda a partir de la descoberta a través dels sentits i identificar diferents organismes i les relacions que s'estableixen entre ells.
´VIATGE AL FONS DEL MAR EN BATISCAF
El planetari del museu es converteix en un batiscaf a dins del qual l'alumnat es converteix en protagonista d'un viatge al fons del mar en aquesta visita immersiva.
Taller d'animació amb Scratch
Amb el programa Scratch crearem una escena animada a mode de mini pel·lícula.Visita i taller de ceràmica
Visita dirigida a alumnes dels diferents cicles de primària. Organitzada de manera amena i divertida entorn de tres activitats dirigides per educadors del museu.Audició Musical Didàctica: EL SENYOR DELS RITMES
Veurem i escoltarem de molt a prop, instruments de percussió de tota mena, d'arreu, exòtics i curiosos: membranòfons, de fusta, de metall... Cuica, djembe, darbouka, tables, bendir, qarqbs, udú, etc.
Planeta Aigua
Les propietats de l'aigua i el seu comportament en diferents condicions: solidificació, condensació, vaporització, densitat. Analitzarem qui contamina l’aigua i com podem netejar-la.MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Missatges de sal
Activitat sobre el món de la sal
Temps de castells
A les sales del Museu descobrim qui eren i com vivien els habitants del nostre territori en aquesta etapa tan llarga de l'edat mitjana.
PROGRAMA CONTRA EL BULLYING - Programa autònom de prevenciò a Primària
Metodologia de prevenció de l'assetjament escolar testada a 26 escoles de primària i 5.000 infants durant dos anys, i que redueix en un 35,8% les víctimes de bullying i en un 61% les de ciberbullying
Amors quotidians
Amors Quotidians és un projecte teatral juvenil que, amb la creació artística, desmunta el mite de l'amor romàntic i explora la microviolència de gènere.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.