Resultats de la cerca
Caçadores de mamuts
Visita dinamitzada sobre el gegant de l'edat de gel
Un passeig per la fàbrica!
Visita dinamitzada amb actors pels espais originaris de l'antiga fàbrica, on els alumnes es transformen en obrers i obreres en el seu primer dia de feina en la fàbrica tèxtil de 1920
AiguaNatura: explorant l'aqüicultura i l'aquaponia als Ports
Sostenibilitat, peixos d'aigua dolça i tallers pràctics on entendreu els beneficis de l’aquaponia i la simbiosi dels peixos i les plantes per a un cultiu sense terra ni pèrdua d’aigua.
Tallers de manualitats: Sant Jordi, Nadal, tardor...
Amb monitors tècnics en arts plàstiques i visuals. Així com en diferents disciplines: cuina, ciència, patchwork...La fageda, un bosc ple de tresors
Activitat per iniciar-se en el coneixement d'un ecosistema: la fageda a partir de la descoberta a través dels sentits i identificar diferents organismes i les relacions que s'estableixen entre ells.
Pinta el teu escut al Castell d'Hostalric
Visita guiada al Castell d'Hostalric i pintura d'un escut medieval!
Convertiu-vos en apicultors per un dia
Visita apícola on els alumnes descobreixen el món de les abelles, es vesteixen d’apicultors i accedeixen a l’apiari. Inclou visita a l’obrador i taller o tast segons edat.
La belleza bajo lupa: Una introducción express a la presión estética.
Introducir de forma clara y accesible el concepto "presión estética" y sus implicaciones cotidianas. Visibilizar el peso del contexto histórico y cultural en la construcción de los ideales de belleza.
VEUS D'AIGUA, la cantata exclusiva de Secundària (10 ANYS)
Demostrem de què som capaços a l'ESO: participeu al 10è aniversari d'una cantata única!!!
la Polsina salta de segle
Acompanya'ns en aquest fantàstic viatge amb La Polsina per l'època contemporània.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.