Resultats de la cerca
De peus al riu
Visita, interpretació, observació i captura en un espai fluvial d’interès ecològic
Taller de Percussió escoles i públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!Investiguem els taurons
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Visita Taller ESO i Batxillerat a L'Aquàrium
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
La Riera Major, un ecosistema únic. La qualitat de l'aigua
Ens acostarem a la Riera Major per descobrir el bosc de ribera com a ecosistema. Alhora, determinarem la qualitat de l'aigua mitjançant dues tècniques ben diferents, els reactius i els bioindicadors!
"Dreams", espectacle de titelles d'arreu del món
"Dreams", un espectacle molt poètic que utilitza titelles de diverses tècniques (mans, dits, fils, objectes...) de diversos països del món (Xina, República Txeca, Itàlia...).
Meandre de Flix en kaiac
Remant en la Reserva Natural de Sebres. Els nens fan la travessa per tot l' espectacular Meandre que descriu el riu Ebre a Flix.
Audicions Didàctiques a l'Aula i a l'Escenari.
El nostres músics, instrumentistes professionals amb llarga experiència en el món educatiu, visiten les aules, mostrant i sonant els seus instruments, tot explicant-ne les característiques, orígens...
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.