Resultats de la cerca
El tresor de l'Abat Bonitus
Amb l'ajuda dels cinc sentits donarem un cop de mà a l'Abat Bonitus i en Martirià per retrobar el tresor, i pel camí, tot jugant, descobrirem un munt de sorpreses.TUTTI FRUTTI
Espectacle de ball i animació. Músiques de tots els estils, personatges sorpresa i participació del públic. Per a la festa de l'escola.Jornada de Portes Obertes EDUCACIÓ (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Tirolinas Recorridos entre árboles
La actividad se divide en tres partes: - 1ro. Equipación con el material de seguridad. - 2do. 30 minutos de sesión de iniciación. - 3ro. 2 horas y 30 minutos para recor
Una erupció de colors
Una activitat pensada per apropar, de forma divertida, els volcans i la ciència als més petits i reflexionar sobre la relació que tenen amb l’entorn.
QUI HA PASSAT PER AQUÍ? - FAUNA
Els alumnes investigaran espècies de fauna amb jocs, guies de camp i material manipulatiu, identificant rastres i hàbits de cada espècie. Acabaran creant la seva pròpia petjada de fang.
L'AIGUA DEL MAR ÉS PROU NETA?
Activitat d'investigació sobre la qualitat de les platges a la ciutat de Barcelona o Badalona.
Parlem d’energia i fem un forn solar
Taller teòric i pràctic que tracta l'ús i les fonts d'energia i la problemàtica del canvi climàtic. Els participants podrán elaborar un forn solar artesanal.
Geologia de proximitat: la falla de Migmón i els tresors de la Terra
Itinerari guiat a la falla del Migmón, visita a l’exposició “Roques i minerals” i accés al Museu de la Mineria. Activitat adaptada segons el nivell educatiu.
XERRADA PANTALLES I EDUCACIÓ
- Xerrada sobre el perquè no utilitzar pantalles per educar - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 24 anys - Aforament il·limitat.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.