Resultats de la cerca
STÒPICS. Trenquem els tòpics per entendre la diversitat
Taller per identificar estereotips i prejudicis, fomentar l’empatia i promoure actituds respectuoses que ajudin a desmuntar tòpics discriminadors.
AUSO. UNA DE ROMANS
Ens submergirem en el món romà utilitzant el llenguatge audiovisual.
Els treballs de la prehistòria
A Humans Moderns, els infants exploren com els primers sàpiens van viure gràcies a l’enginy, la cooperació i l’ús sostenible dels recursos, a través de l’arqueologia i tecnologies antigues.Alerta! S'apropa una erupció?
Taller manipulatiu en què els infants descobreixen què passa abans i durant una erupció. Es coneix, a través del joc, el paper de les ones sísmiques en les erupcions i es construeix un sismògraf.
VISIÓ ROMÀNICA + CAMPANAR CATEDRAL
Una visita guiada exclusiva per fer un viatge 1.000 anys enrere seguint la petjada d’Oliba i pujar al campanar romànic més alt de Catalunya.
Esport adaptat MIFAS
El nostre objectiu és que els i les alumnes puguin experimentar en primera persona les dificultats de practicar un esport adaptat alhora que vegin que tothom pot practicar un esport.
Fem teatre d'ombres
A través de la col·lecció de figures de teatre d’ombres del museu, es donen a conèixer les llegendes orientals i les tècniques artístiques aplicades en la seva construcció.
Visita-taller a “DESENFOCAT. Una altra visió de l'art” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
Unes altres maneres de veure i mirar
Ecoparc de Montcada i Reixac
L'Ecoparc de Montcada i Reixac és un complex de tractament de residus que tracta la fracció d'envasos lleugers, la matèria orgànica i la fracció resta.
CUINANT POESIA
En Moi un reconegudíssim cuiner arribarà a la vostra biblioteca o escola amb els estris necessari per fer una bona cuinada, però compte per què no us cuinarà una menja exquisida, si no... POESIA
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.