Resultats de la cerca
El triceratops. Descobrint històries de dinosaures
Visita comentada per la col·lecció paleontològica
POSTAL DE RECORDS
Taller d'art sobre la relació de Josep Palau i Fabre i Picasso
Bits i Bites. El llenguatge dels ordinadors
Activitat dinamitzada amb actors, al voltant dels conceptes que es troben a l’exposició L'enigma de l'ordinador
Visita al Parc Eòlic de Rubió
Visita guiada a un Parc Eòlic per descobrir com es va construir, com funciona i importància de les energies renovablesNI TU, NI JO
Espectacle de teatre-fòrum d'igualtat que planteja 3 escenes de relacions noi-noia més 1 escena de flaixos del nostre dia a dia. La segona part de l'espectacle és de particiàció del públic.
Ràdio MNACTEC: Fem el nostre programa
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
Microscòpia: viatge en el tremendament petit
Què són les cèl·lules, quins tipus de cèl·lula podem trobar, com funcionen i quines són les seves parts principals?
"Dreams", espectacle de titelles d'arreu del món
"Dreams", un espectacle molt poètic que utilitza titelles de diverses tècniques (mans, dits, fils, objectes...) de diversos països del món (Xina, República Txeca, Itàlia...).
El que un tros de carn explica sobre la teva memòria (Barcelona)
Desxifrant el cervell humà a petita i gran escala
Què diuen els ocells?
Els més petits aprendran a observar l’entorn natural de casa nostra per conèixer els ocells que ens envolten, i s’imaginaran de què parlen els ocells avui, tal com va fer Verdaguer en el seu moment.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.