Resultats de la cerca
Un dia actiu al Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter
Descobreix el Parc Natural amb dues activitats en un dia.
MÓN SANT BENET: Experiència Fundació Alícia
Visita guiada a la Fundació Alícia
Xiuxiuejar poesia
La poesia és música. I alguna cosa més. Volem notar-ho. Per això, us proposem un taller de xiuxieujar poesia a cau d'orella a partir de petits poemes.
Viu l'electricitat I
Experiments amb molta espurna
LA MÀGIA DEL CIRC
Vols formar part de la nostra companyia de circ?
Alan El musical que sacsaga des del principi
ALAN un gran espectáculoPREVENCIÓ DE L'ASSETJAMENT I CIBERASSETJAMENT
Taller per reflexionar sobre l’ús de les xarxes socials, identificar situacions d’assetjament i ciberassetjament i aprendre a actuar amb criteri, respecte i seguretat.
Dissipació de l'energia per fregament (EN)
Taller a la UAB enfocat a construir el model escolar d'energia i utilitzar-lo per a interpretar fenòmens quotidians com ara l'escalfament d'un fre per fregament.MIRADES TRANS
Taller per conèixer la diversitat de gènere i les seves expressions, reflexionar sobre la transfòbia i promoure espais educatius inclusius i respectuosos amb les persones trans*.
Centre de tractament de residus municipals de Gavà-Viladecans (CTRM)
La visita guiada al CTRM de Gavà-Viladecans es veu la planta de triatge d'envasos lleugers, la planta de tractament de fusta i residus voluminosos i la deixalleria de Gavà.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.