Resultats de la cerca
Sortida guiada en caiac a les illes Medes
Combinació perfecta d'esport, mar i aventura! Descobrirem racons del litoral inaccessibles per altres mitjans.
AMB ENERGIA! (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat treballa el concepte d'energia. Introdueix les diferents fonts d'energia fent èmfasi en si són o no renovables, tot destacant la valorització dels residus i contextualitzant el CIVRM.La potabilització al laboratori
L’activitat es desenvolupa en el laboratori, on reproduirem, de forma reduïda, els processos físics i químics més habituals de la potabilització de l’aigua: la cloració, la decantació i la filtració.
Del cap a la cua. Una mirada diversa a la creació de personatges
Un itinerari educatiu que s’organitza a partir de visionats, exercicis d'anàlisi i pràctiques creatives.
Temps de castells
A les sales del Museu descobrim qui eren i com vivien els habitants del nostre territori en aquesta etapa tan llarga de l'edat mitjana.
El ferro i el seu treball
Visita a l'última Farga que va treballar a Catalunya i complementa-ho tot visitant la col·lecció del ferro del Museu Etnogràfic de Ripoll.
TITELLES: SANT JORDI I EL DRAC
Volem celebrar aquesta diada de Sant Jordi amb tots vosaltres fent-vos passar una estona divertida i posant el nostre granet de sorra perquè la cultura i les tradicions catalanes no es perdin.
MUSEU I TECNOLOGIA
Descobrirem com és un museu del segle XXI i com s’utilitzen les noves tecnologies.
Els reptes de canvi climàtic
En aquesta activitat coneixerem els ODS a través de jocs i dinàmiques que ens ha preparat algú molt especial.
ACTUA: UNA PROPOSTA DE TEATRE - DANSA I CONSTRUCCIÓ DE GÈNERE PER A ADOLESCENTS
Podem canviar els estereotips de masculí i femení utilitzant la dansa i el teatre? Aquest curs vol sensibilitzar els joves sobre el problema de la desigualtat de gènere.Mostrant 1-10 de 1.993 elements.