Resultats de la cerca
COM T'ESTIMO? prevenció de les violències masclistes i en la parella
Com t’estimo? és una obra de teatre fòrum que complementa i estimula els programes d’intervenció i les accions existents que treballen la informació, la prevenció i la sensibilització de la violència
Visita guiada a l'eMM2 - Espai Memòries El que diuen les pedres callen els arbres
Visita al magatzem del Museu a la plaça de la Reforma i a l'exposició "El que diuen les pedres callen els arbres"
Planeta Aigua
Les propietats de l'aigua i el seu comportament en diferents condicions: solidificació, condensació, vaporització, densitat. Analitzarem qui contamina l’aigua i com podem netejar-la.ESCOLARS – Un dia al Pirineu
Gaudeix d'una estada de 1 dia on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida.
Taller de Prehistòria a les Coves de l'Espluga
En una cavitat molt propera a les Coves de l’Espluga, la Cova del Castell, és on els alumnes poden portar a terme un Taller de Prehistòria.
HOKA HEY! La cançó del bosc: la cantata conjunta de Cicle Mitjà i Superior
Protagonitzeu un gran concert juntament amb centenars d'alumnes d'arreu del país, per cantar les aventures de 3 nens indis en defensa del bosc: un coratjós al·legat a favor de la natura!
VISITA CONTE
Visita conte per a infantil.
TALLER DE VITROFUSIÓ AL POBLE ESPANYOL
Dissenyarem una peça decorativa de vidre utilitzant la tècnica del fussing o vitrofusió. Després visitarem el taller artesanal i el Museu Fran Daurel.
Llum i color (Tarragona)
Experiments per interpretar fenòmens òptics
Construïm el nostre propi vaixell
Es visitarà la sala del museu que reprodueix la drassana. S'explicarà com es construïen els vaixells de vela i els diferents oficis implicats: mestre d'aixa, calafat, veler...Mostrant 1-10 de 1.993 elements.