Resultats de la cerca
Escalada per a noies i nois d'ESO i batxillerat
Escalar i passar-s'ho bé sense importar l'experiència prèvia: Blocat.
MIRADOR TORRE GLÒRIES: LA MEVA CIUTAT, UN ECOSISTEMA
Explora les ciutats com a ecosistemes interconnectats al Mirador Torre Glòries. Entén la importància de cada element pel desenvolupament sostenible amb activitats didàctiques.
Visita als Salins de Gerri de la Sal
Passejar pel damunt dels antic salins del S. IX i sobre el terreny aprendre com es fa la sal a Gerri.
Projecte transversal educació sexual als Centres d'educació secundària
Amb aquesta proposta volem contribuir a la implementació de l'educació sexual als instituts, fent partícips tots els agents educatius: alumnat, professorat, famílies i professionals.
Mira, un peix!
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Dracs, de la llegenda a la realitat
Taller teòric i pràctic ideal per Sant Jordi. Busca explicar l'origen de les llegendes dels Dracs, la seva relació amb els rèptils i on els participants podrán veure i tocar diferents animals vius.
La Manresa medieval vol aigua!
Ens situem a mitjans del segle XIV, on les males collites a la ciutat de Manresa van causar molta fam degut a una llarga època de sequera.
Opus musivum: taller de mosaics
Taller didàctic orientat a la descoberta de la tècnica musivaria, un art decoratiu molt extès en el món clàssic i present a Empúries, en el que ens inspirarem per a elaborar el nostre propi mosaic.
Taller de Percussió públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!Mediació entre iguals: voleu implementar-la el curs vinent en el vostre centre?
Hola Escoles! Els petits mediadors us ajuden a imlementar el vostre projecte de mediació entre iguals!Mostrant 1-10 de 1.993 elements.