Resultats de la cerca
IOGA A L'AULA
Un taller per endinsar els infants en la pràctica del ioga i proporcionar eines per utilitzar a l'aula. Una forma de lúdica de combinar activitat física, concentració, estima i atenció plena.
Mapa interactiu electrònic
Taller d'electrònica i programació on construirem i programarem un joc electrònic.
ELS ANIMALS DEL MUSEU
Al MEV hi ha animals que formen part de la nostra vida quotidiana o animals salvatges fantàstics o simbòlics. Elaborarem el bestiari del museu i us el podreu endur a l’escola.
Ruta Verdaguer a la ciutat de Vic
La ruta per la ciutat de Vic, que transcorre per diversos punts de l'època d'estudiant i la vida en torn dels cercles intel·lectuals de Jacint Verdaguer
CUIDEM ELS TAURONS
Activitat destinada 2n cicle infantil. (I3, I3 i I5)
Experiments a l'aula
Experiments amb aire i aigua, amb materials quotidians
Aliment o recurs? Coneix el malbaratament alimentari
El malbaratament alimentari és una problemàtica global que afecta tant al medi ambient com a les persones.
Elmer, l'elefant de colors
Conte teatralitzat per a infants des de 2 fins a 8 anys.
(R)evoluciona l'energia!
A partir d’experiències, maquetes i prototips, entendrem què és l’energia i com es transforma.
No ens cauen bé els esterotips de gènere
Una activitat participativa per reflexionar sobre com els estereotips de gènere limiten els infants a través dels esports, colors, jocs i publicitat, fomentant l’esperit crític i el respecte.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.