Resultats de la cerca
Planta de valorització energètica (PVE) de Sant Adrià de Besòs
Visita guiada a la Planta de valorització energètica (PVE) que forma part de la Planta Integral de Valorització de Residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs.
STEAM: La relació entre la S de Science i la M de Mathematics?
Les matemàtiques es troben per tot arreu i ja sabem que estan molt relacionades amb la tecnologia i l’enginyeria, però sovint es deixa de banda el paper que tenen en la química i la biologia.
Ripoll, un refugi de Guerra?
Obrim el refugi antiaeri de Ripoll per entendre com va ser la Guerra Civil Espanyola al municipi.
Visita teatralitzada
A través dels mateixos Eusebi Güell i Antoni Gaudí, dos dels nostres monitors amb dots artístics, els més petits podran experimentar conceptes com els colors, els símbols i les textures.TOCA-TOCA: LA CIUTADELLA A TRAVÉS DELS SENTITS!
Recorrerem la Ciutadella a través dels sentits i amb l’ajuda de diferents materials ens endinsarem en el món iber per conèixer com feien les seves cases, què menjaven, com es vestien i molt més.
Taller de Musicografia
Es faran figures i símbols gràfics utilitzant tècniques artístiques al mateix temps que tècniques musicals. Tot una experiència!Descobreix els secrets de Santa Clotilde
Apropar-se al món de la mitologia
INVESTIGUEM EL MAR
A partir de l'anàlisi amb diferents paràmetres de l'aigua del port de Barcelona, se'n farà una diagnosi per tal de deduir quins són els seus principals focus de contaminació.
COLONIES DE FINAL DE CURS VIA VERDA I KAYAK
Sens dubte aquesta opció de Colonies de final de curs ( 2 jonades) inclou les dos activitats esportives i de medi natural més apreciades de les Terres de l'Ebre.
PROGRAMA CONTRA EL BULLYING - Programa autònom de prevenciò a Primària
Metodologia de prevenció de l'assetjament escolar testada a 26 escoles de primària i 5.000 infants durant dos anys, i que redueix en un 35,8% les víctimes de bullying i en un 61% les de ciberbullying
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.