Resultats de la cerca
El món fascinant de les plantes
Taller sobre les parts, funcions, necessitats i reproducció de les plantes
Lab 2x2, una proposta mòbil per a infants de 3 a 8 anys
El Lab 2x2 és una proposta mòbil on dues mestres visitaran el vostre centre amb un ventall d'activitats per despertar la curiositat dels infants de 3 a 8 anys.
Visita comentada a “[Rec]ords”
Què explica el cinema domèstic de nosaltres?
Els taurons: depredadors o preses
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
INTERSECCIONALITAT #STOP DESIGUALTATS
Aquesta activitat introdueix la perspectiva interseccional, promovent una reflexió crítica sobre privilegis, opressions i resistències que afecten o són exercides per tothom.
Visita guiada a la Vil·la romana dels Munts
Activitat realitzada a la Vil·la romana dels Munts
Petjada de pingüí
Taller experimental + visita lliure a L'Aquàrium Com viuen els pingüins? Què mengen? Com es reprodueixen? Descobrim-ho!
ESCRIPTURA I MONEDA: LES PISTES PER ARRIBAR AL PASSAT!
Coneixerem l’origen de l’escriptura ibèrica i el seu alfabet per aprendre a escriure i llegir inscripcions en diferents tipus de suport com les tauletes de cera o les monedes.
Fem d’exploradors al delta del Llobregat
Sortida interactiva als espais del delta del Llobregat per la descoberta i identificació de la seva fauna.
CARTOGRAFIEM EL PAISATGE
El paisatge no és només un decorat, és un reflex de la societat que l’habita, el configura i el transforma.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.