Resultats de la cerca
TITELLES: NO TINC POR
Espectacle de teatre i titelles: Una història quotidiana, divertida i participativa per tothom. Perquè... Qui no té por?
Clowning: teatre en anglès
Teatre en anglès per als cicles mitjà i superior: un divertit viatge pels llocs més icònics del centre de Londres! Anglès nivell intermedi.
L'escriptura medieval
Apropament al mòn medieval a través de l'escriptura, activitat pròpia dels monjos. L'alumnat reproduirà textos medievals usant els materials propis de l'època.MOU-TE! TALLER DE DANSA COGNITIVA PER INFANTS
Taller de dansa cognitiva per infants on podran explorar i coneixer la dansa i el movimient des d'una perspectiva diferent a la dansa tècnica.
SCAPE VILLAGE AL POBLE ESPANYOL
Versió pròpia i adaptada del famós joc ScapeRoom. Joc participatiu i històric a partir de Cicle Superior.
ESCOLARS - Àneu (3 dies - 2 nits)
Gaudeix d'una estada de 3 dies i 2 nits on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida. Oferim monitoratge 24h
Gimcana Cultural pel barri gòtic
És una gimcana de recerca d'imatges, de missatges i on han de resoldre preguntes per saber quin grup coneix millor la història del barri Gòtic.A la pell de la història. Jaciment dels Plans de Santa Caterina.
Activitat didàctica al jaciment dels Plans de Santa Caterina
Audició musical: "Melodies, ritmes, danses africanes"
Audició musical senzilla però molt completa, participativa, per conèixer el ric llegat de la música africana i la seva enorme importancia entre els pobles africans. Conèixer per aprendre i estimar.Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! De 5 a 12 anys.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.