Resultats de la cerca
Parlem d’energia i fem un forn solar
Taller teòric i pràctic que tracta l'ús i les fonts d'energia i la problemàtica del canvi climàtic. Els participants podrán elaborar un forn solar artesanal.
Taller de Sant Jordi modelatge amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica de Sant Jordi on la classe fa una figura de Sant Jordi que s'emporten a casa.Espectacle Musical: LES SONOHISTÖRIES D'EN FIL I EN FLUT.
En Fil i en Flut han viatjat i estudiat música en molts indrets i països diferents, llunyans i no tan llunyans. I ens han portat instruments i músiques de tots els llocs on han estat. Us ho perdreu?
Els obrers fan història!
Visita dinamitzada amb actors, on de la mà de l'amo de la fàbrica o d'una obrera o un comercial, els i les alumnes treballaran aspectes tecnològics
Tour per a escoles a la barca de Banyoles
Una experiència educativa on els estudiants aprendran sobre la fauna, la flora i la història de l'Estany de Banyoles d'una manera dinàmica i immersiva.
Rapejant els clàssics (Girona)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
Projecte Electricitat-2
Taller on els nens i nenes experimentaran els principis de l'electricitat i el magnetisme amb diferents materials.
El Magnetisme, una força quasi màgica
Us proposem aprendre els principis bàsics del magnetisme de la millor manera: jugant i experimentant amb imants. Opció de fer l’activitat en anglès.
Nadales amb ritme!
La solució al concert de Nadal!
Viu la teva història en temps present II
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic docent de secundària faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local,i un repàs del passat de Rubí.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.