Resultats de la cerca
ESPAI BOMBOLLA
Un espai on petits i grans podran gaudir experimentant amb la màgia de les bombolles de sabó.
Món minúscul: els insectes
Quan arriba la primavera i els insectes ja surten a visitar-nos... t’atreveixes a classificar-los? Vols saber com són, què mengen, on viuen, com canvien al llarg de la seva vida?Sortida Robinson
La combinació ideal: navegació en vaixell i senderisme apte per tothom!
Dret a l'alimentació: Des d'una perspectiva Nord-Sud global i de gènere
Formació en la qual s'introdueixen els conceptes bàsics del dret a l'alimentació des d'una mirada de Justícia Global.
Joc d'enigmes Verdaguer
Joc que consisteix a resoldre enigmes relacionats amb la vida o l'obra de Verdaguer.
Petjada de pingüí
Taller experimental + visita lliure a L'Aquàrium Com viuen els pingüins? Què mengen? Com es reprodueixen? Descobrim-ho!
EL TEIXIT EN EL MÓN DELS IBERS
Manipularem diferents tipus de fibres com la llana i el lli per conèixer les tècniques d‘elaboració del teixit i aprendre com vestien els ibers de la Ciutadella.
Vols renaturalitzar el pati de la teva escola en un sol dia? Feu-ho construint junts alumnes i docents una cabana.
En el nostre emocionant taller de construcció de cabanes, portem l'educació a l'aire lliure i et convidem a explorar l'entorn natural d'una manera completament única. Amb un enfocament en la sostenibi
EL CASTELL DE PENYAFORT. HISTÒRIA D'UN EDIFICI MIL·LENARI
Aquesta visita permet a l'alumnat descobrir la història de l'edifici que millor explica la història de Santa Margarida i els Monjos, el castell de Penyafort.
Visita lliure a L'Aquàrium
Visita lliure per les instal·lacions de L'Aquàrium de Barcelona
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.