Resultats de la cerca
El despertar d'una bombeta
Activitat per conèixer d’on ve l’electricitat d’una manera dinàmica i divertida per a alumnes d'infantil
ASTERISC__
Un poema musical dibuixat a quatre mans Quatre mans musicant un poema visual Un capritx pels sis sentits Per a nadons de 0... a *anys"Vestigis del passat
Us proposem una recerca a partir de les rèpliques d’objectes del paleolític, el neolític i l’època romana
Sessió Astronòmica Nocturna 360º
Sessió al planetari, conferència i observació amb telescopis
LA GRANJA A L'ESCOLA!
Us oferim la possibilitat d’ apropar-nos als centres educatius per tal de que els vostres alumnes puguin gaudir amb els 5 sentits d’ alguns dels animals de la nostra granja!Activitats i estades de neu a La Cerdanya
Gaudeix amb el teu grup o escola d'un o varis dies a La Cerdanya esquiant a La Molina o Masella i realitzant altres activitats de lleure. Monitoratge 24h!
LES FINESTRES DE L'ART
Ens endinsarem en un viatge per la història, la cultura i el pensament a través de l’art.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: L’ocell que ha perdut la memòria
Activitat de descoberta del món dels ocells
IOGA A L'AULA
Un taller per endinsar els infants en la pràctica del ioga i proporcionar eines per utilitzar a l'aula. Una forma de lúdica de combinar activitat física, concentració, estima i atenció plena.
ACTUA: UNA PROPOSTA DE TEATRE - DANSA I CONSTRUCCIÓ DE GÈNERE PER A ADOLESCENTS
Podem canviar els estereotips de masculí i femení utilitzant la dansa i el teatre? Aquest curs vol sensibilitzar els joves sobre el problema de la desigualtat de gènere.Mostrant 1-10 de 1.993 elements.