Resultats de la cerca
Els músics de Bremen
Les cançons o format titelles. Molt propers al alumnes a qui va adreçat.
Fem aigua!
Visita combinada a l'Estació de Tractament d'Aigua Potable i al Museu de les AigüesInterpretem l'època medieval
En aquesta activitat ens posarem a la pell de diferents protagonistes que van viure aquesta època i els ajudarem a resoldre els seus problemes quotidians.
L'energia solar
Visita que combina l'observació de la Façana fotovoltaica del museu i l'àmbit expositiu "L'energia al planeta"
Vida i evolució. Visita comentada
En aquesta visita l'alumnat descobrirà com canvien les espècies i com actua la selecció natural.
REVIR, pràctiques científiques al CRECIM de la UAB
Les activitats estan relacionades amb temes de rellevància social i científica. Es tracta que l'alumnat posi en marxa els seus coneixements per construir models amb l'ajut de noves tecnologies.Responsible brains
Aprendre a ser responsables de les nostres accions i entendre quines són les repercusions de parlar i no parlar davant de les injustícies. Tot això reproduint un experiment de neurociència clàssic!
Taller d’afrontament davant l’assetjament escolar
Taller on es treballaran conceptes claus en relació amb el bullying
AVENTURA PALLARS SOBIRA - COLONIES I VIATGE DE FI DE CURS
SORTIDES / COLONIES ESTUDIANTS EXPERIENCE - PRIRINEUS
TALLER DE VITROFUSIÓ AL POBLE ESPANYOL
Dissenyarem una peça decorativa de vidre utilitzant la tècnica del fussing o vitrofusió. Després visitarem el taller artesanal i el Museu Fran Daurel.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.