Resultats de la cerca
Les nebuloses
Taller d’il·lustració científica amb Julia Moreno
ESCOLARS - Subenuix (5 dies - 4 nits)
Gaudeix d'una estada de 5 dies i 4 nits on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida. Oferim monitoratge 24h
Descobrim la meteorologia
Experiments meteorològics
Taller de Percussió escoles i públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!Visita guiada: La Farinera de Castelló d'Empúries
Visita a la fàbrica on aprendrem tots els passos a seguir per elaborar el pa, des de la mòlta, la farina, l'elaboració del pa, sense oblidar-nos de la fonts d'energia.
El viatge del dol
Maleta Pedagògica sobre el Dol per als centres escolars creada per AUDIR i Cementiris de Bcn. Dirigida a adolescents.
Taller del so: longituds i freqüències
Taller per aprendre què és el so, com es produeix i com es propaga, a través de l'experimentació
Biosfera fosca
L’aposta per un univers viu
PEDRA A PEDRA – Cia. L’home Dibuixat
Una proposta per a despertar la imaginació dels xiquets i xiquetes a través dels objectes inanimats.
Interacció llum - matèria o l'efecte hivernacle
Taller a la UAB en què es pretén que l'alumnat assoleixi una major comprensió de la interacció entre la radiació electromagnètica i la matèria en el context de la problemàtica de l'efecte hivernacle.Mostrant 1-10 de 1.992 elements.