Resultats de la cerca
Visita a l'exposició "La Sèquia i l'aigua "
La Séquia porta l’aigua a Manresa des del segle XIV. Tot visitant l’exposició, i acompanyats d’uns quaderns didàctics, podrem aprofundir en la seva construcció.
TALLERS DE CIÈNCIES 'MELQUÍADES'
Tot un repertori de tallers de fenòmens físics diferents, sempre molt participatius i adaptats a cada edat.. Descompte ACTIVITUM!
ELS PICASSOS DE JOSEP PALAU I FABRE
Visita dinamitzada sobre la vida de Picasso
La química de l'slime
Què s’amaga darrere la química de l’slime? Sabries dir de què depèn la viscositat o podries preveure la forma geomètrica de l’slime al cap d’un temps?
FESTA DE L' ESCUMA
Imprescindible per una festa de final de curs d'alt nivell.
Entrenament per arqueòlegs - Programació i electrònica
Amb el dispositiu Makey Makey i les eines de Scratch crearem un mini joc on podem detectar si aixequen un objecte de la seva base.Globoflèxia Participativa amb Lulú, Panxita i Trotas
Taller participatiu a on aprendrem juntes com fer diferents figures de globus... "Quan surts a passejar El Gos per veure Les Estrelles, pots trobar- te La Serp camuflada en La Daga...
El tresor de l'Abat Bonitus
Amb l'ajuda dels cinc sentits donarem un cop de mà a l'Abat Bonitus i en Martirià per retrobar el tresor, i pel camí, tot jugant, descobrirem un munt de sorpreses.Si les pedres parléssin... records del passat, oportunitats del present
Visita - taller a l’exposició “El que diuen les pedres callen els arbres” basada en els elements de pedra salvats de la destrucció provocada per la Guerra Civil.
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.