Resultats de la cerca
La Laura i en Joan descobreixen el món dels Ilergets (arqueologia)
En aquesta activitat, ens posarem a la pell d'arqueòlegs/es per estudiar i interpretar diferents restes arqueològiques de quatre poblats ibers i descobrir els seus costums i professions.
Dones que van trencar el silenci
Investiga i dona veu a les dones pioneres del rock i el blues. Una activitat cooperativa per visibilitzar el seu llegat i treballar habilitats digitals i comunicatives.
Audició didàctica a l'aula: UN MÓN D'INSTRUMENTS
Audició divertida i dinàmica sobre instruments ètnics i tradicionals de tota mena i d'arreu: percussions curiosíssimes, vents exòtics i cordes de terres llunyanes i no tan llunyanes.
GLU, el viatge d'una goteta d'aigua
Glú, es un espectacle de proximitat. Un conte sobre el cicle de l'aigua, ecològic, emocionant, Narració, titella, i pintura en directe. Ideal per a Cicle Infantil i Primer cicle de Primària.
Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura
La lliçó de Matisse
MÓN SANT BENET: Xics Lab
Experiments a la cuina
TALLER D’ARQUEOLOGIA
Taller d'arqueologia al museu!
PER NADAL, FESTA TOTAL !
Muntem el pessebre amb tots els personatges que son titelles que van apareixent a ritme de les nadales més conegudes, interpretades en directe. L'espectacle es dirigeix als més petits de 3 anysHistories de Jazz
La Harpo’s Band ens trasllada a l'època d'or del jazz amb aquest fabulós espectacle 100% musica en directe. Dirigit a nens, nenes i públic familiar.
LA PEDRERA: Escola d'arquitectes
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.