Resultats de la cerca
Taller de Prehistòria a les Coves de l'Espluga
En una cavitat molt propera a les Coves de l’Espluga, la Cova del Castell, és on els alumnes poden portar a terme un Taller de Prehistòria.
La Laura i en Joan descobreixen el món dels Ilergets (arqueologia)
En aquesta activitat, ens posarem a la pell d'arqueòlegs/es per estudiar i interpretar diferents restes arqueològiques de quatre poblats ibers i descobrir els seus costums i professions.
Suberexploradors
Ens convertim en experts exploradors per un dia! Mitjançant un seguit d’investigacions sorprenents en grups,aprendrem els secrets de l’alzina surera i la rica biodiversitat que l’envolta.L’art de veure-hi més enllà | Museu del Renaixement
Activitat per explorar el tapís "El triomf del Temps sobre la Fama" amb la metodologia VTS, fomentant l’observació, l’expressió oral, el pensament crític i el respecte a través de l’art.
L'ànima de la Muntanya
L’ànima de la muntanya Audiovisuals: Les dones d'aigua, en Joan Serrallonga i les bruixes de Viladrau. Sales ambientades amb jocs de llum i hol·logrames. S'ofereixen sortides guiades relacionades.
Reptes de la prehistòria
L'activitat s'organitza a partir de tres dinàmiques que es duran a terme a sales i/o al taller d'història.
Una majoria invisible. Les dones a la fàbrica
Taller per reflexionar sobre el paper que va tenir la dona en les fàbriques tèxtils catalanes
Reviu el vidre!. Taller sobre residus
Amb aquest taller aprendrem sobre les tres erres i el seu ordre d'importància. Amb l'objectiu de fomentar la reflexió sobre la necessitat de reduir i canviar els hàbits de consum actuals.
Investiga el TRAM
Els infants es converteixen en petits investigadors del TRAM.
Olimpíada de Geografía
Concurs organitzat pel Col·legi de Geògrafs que té com a objectiu premiar els estudiants de segon de batxillerat que demostrin un millor coneixement dels continguts de la matèria de Geografia.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.