Resultats de la cerca
Pintem? Taller de Tremp d'ou a "L' Enrajolada"
Converteix-te en un personatge de l'Edat Mitjana i descobreix com es pintava sobre fusta amb l'ou com a principal ingredient.
La Castanyada Primària
Passejada i descoberta pel Bosc, xerrem amb la castanyera dels secrets del Bosc, Abres, fruites, llenya, caus ocells, bolets, herbes remeires... Repartim Castanyes per acabar de pasar una bona estona.
Visita comentada a “Talking Brains” (Lleida)
Com el cervell modela el llenguatge
MÓN SANT BENET: Xics Lab
Experiments a la cuina
Tirolinas Recorridos entre árboles
La actividad se divide en tres partes: - 1ro. Equipación con el material de seguridad. - 2do. 30 minutos de sesión de iniciación. - 3ro. 2 horas y 30 minutos para recor
TEIXIM- TEIXAM (Museu Deu)
Les catifes del Museu Deu: Per a què serveixen? Com són? Quins fils conformen? Què hi ha representat? D’on provenen?
Exclusiu Taller d'Astronomia per a invidents amb astroxperiences.com
Si ens proposem alguna cosa amb AstroXperiences, és portar l’astronomia a tothom, sense importar qui sigui.
Visita de la Tarraco Romana en VR (TimePort Tarragona)
Un projecte de realitat virtual per viatjar més de 2.000 anys enrere i reviure l'esplendor de l'antiga Tàrraco romana.
Picasso per un dia
Vols ser un artista com Picasso? Vine al Museu del Càntir d'Argentona a decorar el teu propi càntir tal com ho faria ell!
Illes Medes amb catamarà de visió submarina
Navega pel parc natural de la costa del Montgri i Illes Medes i observa la flora i fauna a través de les finestres submergides del nostre catamarà.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.