Resultats de la cerca
Fem vitralls modernistes
Taller modernista basat en la realització d'un petit vitrall a partir de material adaptat a l'edat.Serrallonga i el fet bandoler
Camí de La Sala, casa natal del més gran dels bandolers, descobrireu com el context històric de l'època, va ser clau per al sorgiment del bandolerisme. En arribar a la casa, us explicarem la llegenda.
Cuina sostenible de temporada
Amb un producte vegetal de temporada, els estudiants aprendran a elaborar diferents plats per aprofitar millor els aliments, menjar millor i gaudir més.
UN TOC DE PASTORETS
Música i teatre es combinen en aquest espectacle nadalenc amb plena interactivitat amb el públic.Punts de llibre Solidaris
Activitat solidària a favor de Save the Children. Inscriu-te, rep els punts de llibre i els materials e sensibilització. Mobilitzat per la infància més vulnerable!
Sumo de Robots
Construirem i programarem un robot que sigui capaç d’enfrontar-se a altres robots en combats de Robo-Sumo.
TOCA-TOCA: LA CIUTADELLA A TRAVÉS DELS SENTITS!
Recorrerem la Ciutadella a través dels sentits i amb l’ajuda de diferents materials ens endinsarem en el món iber per conèixer com feien les seves cases, què menjaven, com es vestien i molt més.
Els habitants del riu
Observació i estudi dels ocells i peixos que viuen al riu Ter
Visita a l'Espai Agroambiental Delta del Llobregat
Tenim un projecte educatiu per traslladar als vostres alumnes a un món de vivències en l'entorn agrícola i natural per gaudir amb els sentits,degustar els fruits de les plantes, rescatar capgrossos...Taller de Percussió escoles i públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!Mostrant 1-10 de 1.981 elements.