Resultats de la cerca
Missió GIPIU
Missió GIPIU és una activitat cooperativa i lúdica que ajuda els infants a identificar aliments ultraprocessats, de llarga distància o fora de temporada.
A LA VORETA DELS NÚVOLS
Activitat sensorial adreçada especialment per nadons (0-3) amb música en directe i un globus voladors que permet la participació del infants.La Pepa Draps
Taller teatralitzat on els alumnes descobreixen les fibres naturals a partir d'un conte i experimenten amb diversos materials tèxtils per elaborar un póster col·laboratiu.
So i acústica (Barcelona)
Experiments per investigar el so
Olimpíada Matemàtica (Fase Catalana)
Concurs internacional que se celebra anualment, on es competeix resolent problemes d'alta dificultat però en els que només s'utilitzen tècniques de nivell de batxillerat.
El castell de Montesquiu | Els arxius perduts. (Cicle Inicial)
Una visita a la cerca de les pistes que han deixat els detectius del Bisaura per poder descobrir la historia del Castell, amb un joc de recerca final als jardins.
Tallers de manualitats: Sant Jordi, Nadal, tardor...
Amb monitors tècnics en arts plàstiques i visuals. Així com en diferents disciplines: cuina, ciència, patchwork...Els Racons de les intel.ligències múltiples
Treball de cada una de les intel.ligències múltiples amb material recursos digitals que permeten integrar la joguina educativa en la tecnologiaVisita la UAB
La UAB t'ofereix moltes activitats perquè puguis conèixer de prop els nostres estudis i instal·lacions.
Presentació a docents: “Ciència amb ritme”
Sessió informativa per participar en el projecte
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.