Resultats de la cerca
Roques i minerals sota la lupa
En aquesta activitat viatjarem a l’interior de la Terra per conèixer-ne la composició i descobrirem, per mitjà de l’experimentació, com són les roques que formen la geosfera.
Ecosistemes i la cadena alimentària
Taller teòric i pràctic que treballa els ecosistemes, la cadena tròfica i on els participants podrán veure i interaccionar amb diferents animals vius.
ESCOLARS - Subenuix (5 dies - 4 nits)
Gaudeix d'una estada de 5 dies i 4 nits on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida. Oferim monitoratge 24h
AERÒDROMS, PRESONS I REFUGIS: CIARGA I CASTELL DE PENYAFORT
Amb aquesta activitat l'alumnat podrà conèixer els tres espais clau per entendre els fets protagonistes i conseqüències de la guerra aèria al Penedès.
Temps era temps
Visita dinamitzada per la Central Cornellà
Rapejant els clàssics (Girona)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
Introducció a la il·lustració científica
Què és i per què serveix la il·lustració científica? Reconstruirem la musculatura i la pell d’un animal del passat i dibuixarem un crani amb la tècnica del puntillisme.
A la vora de l'estany de Banyoles, un poblat neolític
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.Dissipació de l'energia per fregament (EN)
Taller a la UAB enfocat a construir el model escolar d'energia i utilitzar-lo per a interpretar fenòmens quotidians com ara l'escalfament d'un fre per fregament.Un tresor pirata amagat als Jardins
Per trobar el mapa del tresor arriscat sense por!! Resol els enigmes i les pistes ....
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.