Resultats de la cerca
Sortir de l'aigua
Visita comentada. Com va començar la vida a terra ferma?
Cúpules de Leonardo
A partir de peces de fusta, els alumnes podran construir cúpules basant-se en l’acoblament tridimensional d’elements que es donen suport els uns als altres.Els obrers fan història!
Visita dinamitzada amb actors, on de la mà de l'amo de la fàbrica o d'una obrera o un comercial, els i les alumnes treballaran aspectes tecnològics
La història de l'aigua
Museu únic a Catalunya on es pot veure com encara, a dia d'avui, s'utilitzen els pous i les mines per a l'abastament d'una població.
Construïm casetes pels ocells. Taller sobre biodiversitat
Potenciem la biodiversitat del nostre entorn. Amb aquest taller descobrirem quins són els ocells més comuns a les ciutats, el benefici de la seva presència, i construirem caixes niu.
Scape Room Desescapa't
A partir del joc de pistes Desescapa't, es treballa la geologia de la zona i la descoberta de perquè a Gerri de la Sal es pot fer sal, fet que ha marcat la història i l'economia de la gent del poble.La Facultat de Ciències de la Terra de la UB va a les escoles
El professorat i personal investigador en formació de la Facultat s’ofereix per anar als centres educatius a fer una xerrada sobre un tema d’actualitat.
Temps de Renaixement | Museu del Renaixement
Visita guiada al Museu del Renaixement centrada en la història dels Requesens, l’art renaixentista i la vida quotidiana al segle XVI, oferint una visió transversal de l’exposició.
EL CAVALLER, LA PRINCESA I EL DRAC
Ens familiaritzarem amb la llegenda de sant Jordi. Davant d’una pintura gòtica, els personatges ens narren les seves aventures. Un fantàstic drac ens guia en un recorregut pel museu.
LABORATORI DE MAR
Aquesta activitat ha de servir per conèixer les principals característiques físiques i químiques de l’aigua de mar, mesurar-les i entendre per a què ens serveix fer-ho
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.