Resultats de la cerca
Planetari mòbil, Astronomia: coneix l'univers.
Obre la finestra de l'univers. I mira els estels, els planetes, les galàxies... Una experiència emocionant a la teva escola.! Muntem el nostre planetari digital 360° i més activitats.
MÓN SANT BENET: El misteri de Sant Benet
Joc d’investigació
Nou Itinerari d'Història per a la selectivitat
Aquesta activitat és un recorregut per les sales del Museu dedicades als segles XIX i XX,
Fenòmens elèctrics (Barcelona)
Experiments amb molt de ganxo
L’os bru, el tresor del Pirineu
L’activitat està pensada per a que l’alumnat reflexioni sobre la conservació d’una espècie amenaçada com és l’os bru al Pirineu, així com destacar la seva importància per l'ecosistema en què viu.
Clar com l'aigua!
L'activitat a l'aula Clar com l'aigua! pretén introduir, estructurar i/o reforçar els coneixements sobre el cicle integral de l'aigua i tots els elements que el conformen.
XX violència de gènere a les xarxes socials
El "Projecte XX" aborda la violència masclista a les xarxes socials amb joves. Conscientitza sobre microviolències i rols de gènere, buscant nous models de relació positius en l'àmbit digital i quotid
Piupiulà! i l’orquestra del bosc (Barcelona)
Taller per a descobrir els sons i el moviment del bosc.
LA PEDRERA: Indiana Stones: explorem!
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
LES TORTUGUES MARINES ARRIBEN AL CRAM
Activitat destinada a grups d'infantil i cicle inicial de primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.