Resultats de la cerca
Consell de les Persones Sàvies
El Consell de les persones (s)àvies, és una activitat d’història oral i viscuda realitzada per un grup de persones voluntàries del Museu, que es va iniciar en el curs escolar 1999-2000.
MÓN SANT BENET: El monestir en joc
Itinerari de descoberta del monestir
El cicle dels residus i els recursos: menys és més
En aquesta activitat l'alumnat aprendrà diferents hàbits de consum sostenibles per a la prevenció de residus (mitjançant un joc de rol en un mercat).
Titanic - Ecos del Pasado
Embarca't en una extraordinària aventura submarina i redescobreix el Titanic com si hi fossis! Prepara't per viure una experiència immersiva i narrativa única, que combina història, tecnologia i emoci
VOLS EMPRENDRE EL TEU PROJECTE
Jordi Cirera, fundador d’Educaports, comparteix el seu camí emprenedor i guia els joves a descobrir passions, crear una estratègia de futur i desenvolupar una idea d’empresa amb un joc pràctic.
Ciència i Humans Moderns
En aquesta activitat l'alumnat prendrà contacte amb dos àmbits fonamentals de la recerca sobre els primers humans: la paleoantropologia i l’arqueologia experimental.El planetari mariner: estels sobre el mar (Primària)
Quines són les fases de la lluna? Què són les constel·lacions? Com s’ho feia la gents de mar per navegar sense la costa a la vista? Quins astres serveixen als navegants per orientar-se?
TALLER BOOKTUBER (INTRODUCCIÓ AL MÓN DE BOOKTUBE)
Taller sobre el món dels booktubers (joves que recomanen llibres a YouTube) impartit per una booktuber catalanaFormació de roques i minerals. Ordenem el vostre laboratori.
Fem una formació per a professors i mestres sobre roques i minerals i, a més, us deixem el laboratori ordenat i amb propostes didàctiques amb el material que teniu.
Viatge pel Sistema Solar amb astroxperiences.com
Mitjançat un simulador 3D farem un viatge pel nostre sistema solar, visitant cadascú dels planetes i veiem com són de prop, inclòs el seu interior
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.