Resultats de la cerca
EL MEU COS: la cantata més esbojarrada de Cicle Inicial i Mitjà!
Protagonitzeu un gran concert cantant, ballant i fent percussió corporal amb l’Orquestra Infantil de Barcelona!
Crea gràfics, mapes i infografies amb Infogram
Infogram permet tant als estudiants com als docents crear fàcilment gràfics, mapes i infografies de manera gratuïta. Descobreix com Infogram pot impulsar l'aprenentatge a les aules.
Medicina genòmica: de ciència-ficció a realitat
Com detectem alteracions genètiques cardiovasculars
NO EMBRUTEM EL NOSTRE MAR
Activitat destinada per a primària, cicle mitjà i superior.
DESCOBRIU LES ABELLES I LA MEL!
Una experiència única que us permetrà descobrir l'apassionant món de les abelles i la mel, a través d'un recorregut per diferents espais on podreu interactuar de manera didàctica.
Visita als Edificis Modernistes de la Fundació 1859
Aquesta activitat consisteix en una visita guiada per l'interior de l'antiga Seu de la Caixa Sabadell, construïda a començaments del segle XX amb la intenció de crear un edifici més gran on poder alloIII. El conte de na Elionor del castell
Conèixer el castell aprofitant la inventiva i imaginació infantil
Planetes i estrelles (Girona)
Dies, nits, estacions i constel·lacions
RELACIONS SANES DE PARELLA
Aquest taller busca reflexionar críticament amb els adolescents sobre els mites i idees de l’amor romàntic i oferir eines per construir relacions afectiu-sexuals saludables.
Maleta pedagògica: La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda (aqüicultura)
La maleta, amb dos jocs i recursos pedagògics, s’ha elaborat a partir del conte La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda, sobre la recerca en aqüicultura.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.