Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi per veure les activitats que tenen la seu en aquesta localització. Deixa en blanc per veure totes les activitats de Catalunya. Si vols veure activitats que es desplacen entre diversos municipis o comarques, activa el check que trobaràs a continuació
Hi ha activitats que no tenen una ubicació fixa i que poden realitzar-se en els centres educatius o espais de diferents comarques. Activant aquesta opció veuràs totes les que poden desplaçar-se a la localització que has indicat.

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

EL PAU I LES FLORS

El Pau obté de la seva mare un regal molt curiós, una llavor que es convertirà en una planta, però, com?.... Ell serà el responsable; haurà de tenir-ne cura... S’HI establirà una especial relació.

VIDA, VIDA PER TOT ARREU!

Activitat manipulativa per a conèixer com funciona el sistema de classificació dels organismes vius, usant restes orgàniques provinents d'entorns terrestres o marins.

FER CAGAR EL TIÓ GEGANT

Els TRES QUARTS DE QUINZE us portem un tió ben diferent!, mentre uns el fan cagar, els altres veuen com cau el torró. Al nostre tió ja no li fa vergonya que els nens vegin d’on surten els regals..

Asclepi: mites i acció!

En aquesta activitat descobrirem la importància que el mite tenia en les cultures antigues i ens endinsarem en la màgia de la mitologia grega de la mà del déu Asclepi i altres personatges.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.